суботу, 1 лютого 2014 р.

Веб-квест з інформатики "Від фантастики до реальності"

Мета квесту:
підвищити навички учнів роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережею Інтернет тощо;
підвищити знання всіх учасників про безпечний Інтернет;
сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу.

Учасники:
Учні 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Терміни проведення:
1 завдання: 5 лютого – 6 лютого 2014 року
2 завдання: 7 лютого – 8 лютого 2014 року
3 завдання: 10 лютого – 11 лютого 2014 року
4 завдання: 12 лютого – 13 лютого 2014 року
5 завдання: 14 лютого – 15 лютого 2014 року
6 завдання: 17 лютого – 18 лютого 2014 року
Підведення підсумків: до 21 лютого 2014 року
Організатор квесту:
Богданова О.О., методист РМК
Спосіб зв'язку:
тел.: 0688258916
e-mail: bogdanov-olg@yandex.ru
Останні приготування:
Отже, 5 лютого 2014 року ми розпочинаємо нашу подорож "Всесвітньою павутиною". На Вас чекають шість завдань, під час яких вам доведеться бути кмітливим, творчим, уважним, а в останньому завданні ще й швидким.
Всі завдання будуть розміщуватись в день відкриття (див.графік) з 8 до 9 ранку. Прийматись відповіді будуть до 23-55 останнього дня.
Для участі у веб-квесті необхідно заповнити анкету учасника.
За кожну правильну відповідь ви будете отримувати бали. Доступ до останнього завдання отримають лише ті учасники, які наберуть більше 50% від загальної кількості балів за п’ять попередніх завдань.

Завдання 1

Багато фантастичних творів “пророкувало” чимало винаходів, які на час написання твору були лише вигадкою: килим-літак на літак, чоботи-скороходи на автомобіль, казкова піч на електронну хлібопіч і т.д.
Фантастика це особливий, своєрідний жанр літератури, який спонукає людей замислюватися над життям, його перспективами, реаліями і цілями. Існує багато різних жанрів фантастики. 
Чогось всі думають, що у фантастиці все відразу про космос, що герої шукають щастя в далеких зірок. Ні, ось воно щастя, близьке як ніколи, на блакитній планеті Земля, бери і користуйся! 
Ось, наприклад, один великий онлайн-магазин оголосив, що зараз випробовується технологія створення піци з пасти за допомогою 3D-принтера.
Завдання 1:

  1. Яка назва цього магазину? (1 бал)
  2. Посилання на ресурс, де говориться про цю фантастичну новину. (1 бал)
  3. Посилання на відео про роботу 3D-принтера. (2 бала)
  4. Що використовують у якості сировини у харчовому принтері? (1 бал)
  5. Пофантазуйте та напишіть, у яких сферах можна буде використати 3D-принтер? (по 1 балу за кожну обгрунтовану відповідь)
Всього за це завдання ви зможете отримати 10 балів. 
Відповіді до Завдання 1:
Назва онлайн-магазину: Ocado
Посилання на ресурс: http://www.imena.ua/blog/3d-food-shop
Посилання на відео про роботу 3D-принтера (варіанти учасників):
У якості серовини у харчовому принтері використовуються продукти харчування
Сфери, де можна буде використати 3D-принтери (цікаві припущення учасників):
  • Для полегшення приготування їжі завантаженим жінкам та ледачим чоловікам 
  • Можна створювати 3D об'єкти - моделі будинків, споруд, ракет та ін, тобто створювати з плоских зображень об'ємні моделі.
  • У медицині 3D-принтери можна використати для створення прототипів ендоскопічного інструменту для операцій на серці.
  • Для використання астронавтами в космосі - виготовлення будь-яких необхідних предметів (їжу, посуд, одяг), а також виготовлення деталей для космічної станції.
  • Для створення штучних органів та частин тіла людини (вухо, нирка,та ін.)
  • Для пекарських робіт (створення тортів, кексів, пирогів та ін.)
  • Для "вирощування" деталей для будь-якої техніки.
  • Для створення касок для корекції форми черепа
  • Для відтворення моделей тварин та рослин, людей первісного часу.
  • Для створення 3D моделей ненароджений дітей (замість ультразвукового знімку)
  • Використовується для виробництва шкіряних кейсів на основі з дерева для захисту смартфонів, планшетів і інших електронних приладів
  • Для створення ювелірних прикрас
  • Для створення приладів для шкільних лабораторій.
  • Для відтворення за допомогою картинок загублених, або втрачених памяток історії, науки вцілому.
  • Для створення штучних роботів, які б освоювали космічні простори інших планет.
  • Для омолодження шкіри і розвитку теорії вічно життя
  • Створення клонів людей.
  • Для швидкого прототипування, тобто швидкого виготовлення прототипів моделей і об'єктів для подальшої доведення. Вже на етапі проектування можна кардинальним чином змінити конструкцію вузла або об'єкта в цілому. У інженерії такий підхід здатний істотно знизити витрати у виробництві і освоєнні нової продукції.
  • У медицині при зубному та інших видах протезування. Якщо потрібно враховувати особливості будови тіла кожної окремої людини. 
  • Можна намалювати моделі одягу спочатку на папері, тоді обробити її у редакторі, наприклад, у Photoshop. Можна зробити такі моделі, які неможливо спроектувати на папері, або за допомогою машинки зшити такі деталі. 3D принтер може у цьому допомогти.
  • Різні моделі літаків та автомобілів, потягів. Так само, як і писалось вище, на комп'ютері спроектувати деяки деталі цикавіше та новіше - це зацікавить і продавців, и покупців.
  • Модельки героїв з фільмів та коміксів. Я,наприклад, фанат коміксів і я б дуже хотіла собі невелічкі модельки, розміром приблизно 20-30 см у висоту, своїх улюблених героїв. Такі моделі є, але вони продаються лише на американських аукціонах, їх придбаті дуже важко. 
  • Різні насіння зникаючих видів рослин, для того щоб людство могло насолоджуватися та використовувати в корисних цілях і в своїх потребах(тут потрібно удосконалення принтера)
  • Створення гірських порід та корисних копалин, щоб уникнути їх вичерпання та й в загалом полегшити працю людини
  • Створення штучного інтелекту для роботів щоб замінити людську тяжку працю!!!
  • Перспективність даної технології не може викликати сумнівів. Найкращим використанням - вирощування повноцінних органів. Це полегшило б роботу лікарів.
  • Установить такой принтер в каждой школе. ОГРОМНАЯ ПРИБЫЛЬ БУДЕТ!
Завдання 2

Наукова фантастика активізувалась у другій половині ХХ ст. Вона описує все чітко, фізично і логічно, без надприродного. Попереду тільки космос, який треба покорити всіма розумними, науковими засобами. От-такий от він світ НФ — матеріальний, хоч і фантастичний! Треба сказати, що є ще радикальніший напрямок НФ, так звана тверда наукова фантастика — тут навіть на надсвітових швидкостях не літають і гіперпростору нема, все по законах фізики — такий собі реалізм у фантастиці.
У майбутньому не потрібні будуть навіть, як здається на перший погляд, легкі та зручні ноутбуки, планшети, смартфони. Наш комп'ютер буде віртуальним. Чи може вже є?
Нещодавно інженери однієї компанії створили пристрій додаткової реальності, який може добавити віртуальні об'єкти в реальний світ. Прицьому, з такими віртуальними об'єктами можна повноцінно взаємодіяти.
Завдання 2:

  1. Знайдіть назву пристрою, який наближає нас до віртуального комп'ютера та вже випущений у виробництво. (2 бала)
  2. Посилання на ресурс, який розповідає про цей пристрій. (1 бал)
  3. Посилання на відео, на якому можна побачити пристрій у дії. (2 бала)
  4. Як називається компанія, яка створила такий пристрій? (1 бал)
  5. Яка попередня ціна такого пристрою? (1 бал)
  6. Яку користь може принести такий пристрій? (по 1 балу за кожну відповідь)
  7. Яку шкоду несе використання подібного пристрою? (по 1 балу за кожну відповідь)
Всього за це завдання ви зможете отримати 15 балів. 
Відповіді до Завдання 2:
Назва пристрою: окуляри додаткової реальності
Посилання на ресурс: 
Посилання на відео (варіанти учасників):
Компанія, яка створила такі окуляри: Atheer Labs, Google
Попередня ціна: $850, $1500
Користь, яку може принести використання окулярів (варіанти учасників):
  • Можна буде робити ренгенівські та інфрачервоні знімки.
  • Вимірювати відстань між об'єктами.
  • Дивиться фільми,мультфільми і т.д у найвищій якості .
  • Можна буде використати їх у науці ,щоб дітям було цікавіше навчатися та краще засвоювати.
  • Ними можна замінити компютери ,телефони,телевізори.
  • Вбудовані дисплеї уміють підлаштовуватися під кожне око, що дозволяє показувати 3D-картинку.
  • Быстрый поиск информации, проектирование, дистанционное обучение, возможность узнавать информацию о людях, идущих мимо тебя, большая экономия времени и сил, доступный размер, можно брать с собой куда угодно, легкое использование, даже для чайников, можно играть в игры с другим человеком и общаться с другим концом планеты не используя долго грузящие и обьемные компьютеры.
  • При використанні екстренними службами, наприклад пожежним тримати зв'язок, показувати план евакуації, розташування гідрантів, запасних виходів. 
  • Підвищує безпеку керування автомобілем.
  • Окуляри дозволяють запускати більш ніж міліард додатків одночасно. 
  • Користувач зможе управляти комп'ютером, який бачитиме тільки він.
  • Запис відео повсякденного життя, що допоможе при нестандартних ситуаціях, у яких відео буде важливим аргументом.
  • Для поліцейських порівняння побачених людей з існуючими у базі людьми, для показу певної інформації про цю людину. Під час ДТП можливо спілкуючись онлайн з майстром в онлайн-конференції вирішити проблеми з авто.
  • Створення навчальних програм дозволить навчитися грати на різних музикальних інструментах.
  • Hозробка може бути цікава для світу спорту
  • Побачити віртуальних героїв у своєму домі.
  • Це портативний пристрій, який завжди під рукою.
  • На уроках у школі або у ВНЗ, коли потрібно уявити якийсь предмет, він (предмет, явище, подія) зразу перед вами 
  • Можна робити ультразвуковедослідження (УЗД)
  • Можна відслідковувати зміни у фізичному стані і захворюваннях організмів.
  • Допомогти лікувати і досліджувати хвороби
  • Досліджувати Космос
  • За допомогою таких окулярів можна буде протестувати лікаря перед операцією на віртуальному пацієнті.
  • Цей пристрій можна направити в сферу художньої діяльності
Шкода, яку несе використання подібного пристрою (варіанти учасників):
  • Це несе шкоду нашому здоров'ю, а саме дуже, дуже портить зір.
  • Малим дітям взагалі не рекомендуеться використовувати цей пристрій, тому що у них ще не дуже сформувався організм.
  • Негативне в цьому пристрої те,що його можуть використовувати шахраї для своєї користі.
  • Окуляри не можуть працювати автономно, це лише аксесуар для смартфона на Android, до якого він підключається через microUSB. 
  • Виникає залежність до такого 3 D світу
  • Люди перестанут жить реальной жизнью, разучатся делать всё сами, портит зрение, не смогут жить нормально, если она сломается, большие затраты на её создание, машины будут руководить людьми, живое общение станет ненужным, в экстренных ситуациях без машин человек впадает в панику, человечество отупеет
  • Можливість відстежування дій суб’єкта та цим самим порушення його громадських прав. При частому використанні можливе порушення психіки та відрив від реальності
  • Людина, із розмахуючими в повітрі руками буде виглядати - ненормальною.
  • Окуляри можуть переносити збудників інфекційни захворювань шкіри обличча та очей.
  • Якщо можливо програмування свідомості людини, то чому не можна зробити з нього зомбі - біологічного робота?
  • Уявна реальність може стати наркотиком XX століття.
  • Призведет к деградации человечества.
  • Ставши в віртуальному світі героєм - в реальному втачається індивідуальна особистість.
  • Через надмірну захопливість віртуальним світом-швидко пройде життя у реальному.
Завдання 3

Якби розробники перших комп'ютерів, мереж і мережевих протоколів могли зазирнути в майбутнє, то, цілком ймовірно, проблем з захищеністю інформації сьогодні було б менше. Спочатку комп'ютери займали цілі будівлі, коштували дорого і були доступні тільки великим державним і приватним компаніям. З часом виникла необхідність обмінюватися інформацією - так з'явилися перші мережі. У той час комп'ютери були закритими системами і управлялися серйозними, захопленими своєю справою людьми в білих халатах, тому тоді ніхто не думав про хуліганство і руйнування.
На жаль, історія замовчує про багатьох фактах, пов'язаних із зародженням комп'ютерного шкідництва, але дещо все-таки дійшло до наших днів. Грудень 1949 року можна вважати початком виникнення комп'ютерних вірусів. Саме тоді в Ілінойському університеті Джон фон Нейман читав серію лекцій «Теорія і організація складних автоматів», яка і лягла в основу теорії самовідтворюваних автоматів.
Ви вже зрозуміли, що мова піде про комп’ютерні віруси.
Завдання 3.
Для впевненості у тому, що ви відповідаєте правильно на запитання, пропонуємо розгадати кросворд

  1. За кожну правильну відповідь та посилання на ресурс ви отримаєте по 1 балу.
  2. Назвіть п'ять ознак зараження комп'ютера (5 балів)
  3. Назвіть п'ять дій, які захищатимуть ваш комп'ютер від вірусів (5 балів)
Всього за Завдання 3 ви можете отримати 24 бала.
Відповіді до Завдання 3:
Утиліти, непомітні для захисних систем, які дають зловмиснику контроль над комп'ютером жертви. В основному, такі віруси використовують для того, щоб встановити на комп'ютер інші шкідливі програми: бекдори
Посилання на ресурс: http://antivirusafrees.ru/page/vidy-computernih-virusov
Вірус, який намагається обійти або перешкодити діям антивірусних програм: ретро-вірус
Посилання на ресурс: http://www.dmitrich.ru/?p=198
Назва першого діючого вірусу: гра darwin
Посилання на ресурс: 
Одна із перших антивірусних програм: Vaccine
Посилання на ресурс: 
Назвіть прізвище автора фантастичного роману «Коли Харлі був рік», у якому були описані програми, захоплюючі системи подібно черв'якам: Герролд
На честь якого вченого названо цей вірус?: Ньютона
Посилання на ресурс: http://www.securitylab.ru/news/348234.php?el_id=348234
Ключове слово кросворда: вірус Чорнобиль
Посилання на ресурс: http://journal-shkolniku.ru/komputer-virus.html
Ознаки зараження комп’ютера (відповіді учасників):
  • Зменшення вільної пам'яті
  • Уповільнення роботи комп'ютера
  • Затримки при виконанні програм
  • Незрозумілі зміни в файлах
  • Зміна дати модифікації файлів без причини
  • Незрозумілі помилки Write-protection
  • Помилки при інсталяції і запуску Windows
  • Відключення 32-розрядного допуску до диску
  • Неспроможність зберігати документи Word в інші каталоги, крім Template
  • Погана робота дисків
  • Файли невідомого походження
  • Зникнення файлів
  • Форматування HDD
  • Неспроможність завантажити комп'ютер
  • Неспроможність завантажити файли
  • Незрозумілі системні повідомлення, звукові ефекти і т. д.
  • Зараз основні ознаки — самовільне відкривання браузером деяких сайтів (рекламного характеру), підозріло підвищений інтернет-трафік та повідомлення від друзів, що ваші листи електронної пошти до них містили вірус.
  • При роботі на комп'ютері раптово з'являються які-небудь повідомлення невідомого походження;
  • Поява незрозумілих зображень (не рахуючи поломок монітора); 3)Відкриття та закриття оптичного приводу;
  • Спроби комп'ютера самостійно з'єднатися з мережею, особливо коли працюєте відключеними від Інтернету;
  • Справний периферійний пристрій працює некоректно, принтер друкує неправильно.
Дії, які будуть запобігати зараженню комп’ютера (відповіді учасників):
  • На комп'ютері повинна бути встановлена регулярно оновлювана антивірусна програма. При роботі в Інтернеті або локальної мережі , а також перед інсталяцією і запуском нових програм антивірусний монітор повинен бути включений.
  • Ні в якому разі не можна відкривати невідомі вкладення в електронні листи, навіть якщо вони виглядають абсолютно нешкідливо, а сам лист отримано від знайомого адресата.
  • У параметрах безпеки всіх програм сімейства MS Office необхідно заборонити виконання макросів без підтвердження користувача.
  • Всі зовнішні носії інформації (флеш-карти, дискети, оптичні диски) потрібно перевіряти антивірусним сканером.
  • Не завантажувати програми без ліцензій (Дуже часто багато з цих програм бувають заражені шкідливими вірусами. Встановивши таку програму на свій комп'ютер, ви на додачу до неї "у подарунок" отримуєте також і віруси.).
  • Не відкривати спам (Зловмисники розсилають спам, прикріплюють до своїх листів файли (так звані вкладення), що містять віруси. Відкривши цей файл, ви заражаєте свій комп'ютер вірусом.).
  • Завантажувати і копіювати програми, файли та документи лише з надійних, перевірених джерел, бажано не користуватися "піратськими" програмами, а якщо скачувати, то тільки з перевірених сайтів.
  • Систематично створювати архівні та резервні копії інформації, що зберігається на дисках ПК.
  • Періодично здійснювати перевірку інформації на наявність вірусів, шпигунського ПЗ за допомогою відповідних утиліт.
  • Відключити завантаження з флоппі-диска і CD-ROM в установках BIOS.
  • За допомогою firewall обмежувати доступ користувачів до небезпечних зон мережі Internet.
Завдання 4

Для розв’язку наступного завдання пропонуємо переглянути цікаве відео.
Сьогодні подібними іграшками не здивуєш навіть малюка. З розвитком технології люди все частіше бачили в механічних істотах щось більше, ніж просто іграшки. Література відобразила страхи людства, що люди можуть бути замінені своїми власними творіннями. 
Ідея штучних істот вперше згадується в старогрецькому міфі про Кадма, який, убивши дракона, розкидав його зуби по землі і заорав їх, із зубів виросли солдати, та в іншому старогрецькому міфі про Пігмаліона, який вдихнув життя в створену ним статую, Галатею. Також в міфі про Гефеста розповідається, як він створив собі різних слуг. Староєврейський міф розповідає про Голема, який був оживлений кабалістичною магією.
Схожий міф розповідається в скандинавському епосі Молодша Едда. Там розповідається про глиняного гіганта Місткалфе, створеного тролем Рунгнером для сутички з Тором, богом грому.
Завдання 4.

  1. Хто із відомих письменників вперше використав термін «Робот»? (1 бал)
  2. У якому творі? (1 бал)
  3. Посилання на ресурс, який про це розповідає. (1 бал)
  4. Хто зробив перше креслення людиноподібного робота? (1 бал)
  5. Посилання на ресурс, який про це розповідає. (1 бал)
  6. Коли вперше було створено першого працюючого робота-андроїда? (1 бал)
  7. Посилання на ресурс, який про це розповідає. (1 бал)
  8. Посилання на зображення сучасного робота (1 бал)
  9. Посилання на відео про роботу сучасного робота (1 бал)
  10. Назвіть 3 твори та їх авторів (з посиланнями на ресурс), де зустрічаються роботи (3 бала)
  11. Пофантазуйте: які вони, роботи майбутнього? (3 бала)
Всього за це завдання ви зможете отримати 15 балів.
Відповіді до Завдання 4
Вперше використали термін «Робот» чеські письменники-фантасти Карел та Йозеф Чапек у п’єсі «Р.У.Р.» (Россумські універсальні роботи)
Перше креслення людиноподібного робота зробив Леонардо да Вінчі близько 1495 р. Записи Леонардо, знайдені в 1950-х, містили детальні креслення механічного лицаря, здатного сидіти, розводити руки, рухати головою і відкривати забрало. Дизайн швидше за все заснований на анатомічних дослідженнях, записаних у Вітрувіанській людині.
Першого працюючого робота — андроїда, що грає на флейті, — створив в 1738 році французький механік і винахідник Жак де Вокансон.
Посилання на зображення сучасного робота (варіанти учасників):
Посилання на відео про роботу сучасного робота (варіанти учасників):

Назвіть 3 твори та їх авторів, де зустрічаються роботи (варіанти учасників):
  • «Казки роботів» автор Стані́слав Ле́м.
  • «Коханки наших роботів» автор Ма́ртін Пе́тішка 
  • Казка про роботів(Дмитро Калугін)
  • Оповідання про роботів («Я, робот», 1951; «Крицеві печери», 1954; «Роботи та імперія», 1985; «Мрії робота», 1986 тощо) (Айзек Азімов) 
  • Правда про людей і казки про роботів (Аріадна Громова) 
  • Казки про тарганів. Робот-трансформер (Віктор Рощенко) 
  • «Хоровод» - Айзек Азимов 
  • «Кибериада» - Станислав Лем 
  • Айзек Азимов "Как потерялся робот"
  • Мері Шеллі «Франкенштайн, або Сучасний Прометей»«Робот-зазнайка» Генри Каттнер и Кэтрин Люсиль Мур 
  • «Робот, который хотел все знать» Гарри Гаррисон 
  • Філіп Огюст Матіас Вільє де Ліль-Адам «Майбутня Єва» 
  • Зі спогадів Йона Тихого Станіслава Лема 
  • Шекли Роберт - Робот Рекс 
  • Гаррі Гарісон Безработный роботКир Булычев Сто лет тому вперед Гáррі Макс Гáррісон Цикл Пацюк із нержавіючої сталі 
  • Гарри Гаррисона рассказе Безработный робот 
  • Айзек Азімов «Розповіді про роботів» 
  • Гаррі Гаррісон «Тренувальний політ». 
  • Фиіліп Киіндред Дік «Чи мріють андроїди про електровівців?» Цикл «Кіберіада» - автор Стані́слав Ле́м польський письменник-фантаст українського походження 
  • Андрій Саломатов "Пригоди робота Гоші" 
  • Жан-П'єра Петі «Про що розмірковують роботи».
  • «Роботи Апокаліпсису» Деніел Вілсон
Пофантазуйте: які вони, роботи майбутнього? (варіанти учасників)
  • Роботи ввійдуть в наше повсякденне життя і зможуть існувати з живими істотами на одному рівні.
  • Роботи майбутнього будуть дуже схожі на людей. Вони будуть думати, відчувати й жити самостійним життям.
  • Роботи майбутнього - це собака-поводир для сліпих, робот -"землерийка"- може за допомогою дотику досліджувати околиці і рухатися за "здобиччю" меншого розміру, андроїди, здатні говорити, співати, танцювати, "виражати емоції" і навіть малювати непогані портрети, робот майбутнього розпізнає предмети і орієнтується в просторі, грає в карти з людьми, можуть само відтворюватися, в них надзвичайно великий інтелект, також роботи майбутнього – це мікророботи, розміром в сантиметри і міліметри (вони будуть використовуватися в медицині, в сільському господарстві (як розумні сенсори) і в багатьох інших областях).
  • У майбутньому доцільно створювати роботів, які будуть полегшувати життя людині та виконувати завдання, які звичайна людина виконати не зможе. 
  • Роботи-рятівники зможуть працювати в умовах, які небезпечні для людей. Вони легше і швидше будуть рятувати людей з завалів, пожеж. Такі роботи зможуть знешкоджувати результати катастроф на ядерних ЕС.
  • Роботи-поліцейські 
  • Роботи-будівники - за здалегіть створеною програмою будують будинки (і без втрати матеріалів)
  • Роботи почнуть активно використовувати в сільському господарстві, автомобілі значно порозумнішають: спершу вони будуть лише допомагати водіям виконувати деякі операції (складна парковка, контроль за безпекою, рух по шосе), але потім вони візьмуть на себе весь процес водіння. Роботи будуть все більше використовуватися в медицині. Значна частина операцій буде виконуватися роботами, а перші мікророботи почнуть вести спостереження над здоров'ям людей всередині їх тіл. Роботи будуть пересуватися на колесах, на двох і більше ногах, поповзом, стрибками та іншими способами, причому не тільки по землі, а й по поверхні інших планет. Роботи будуть плавати на поверхні річок і морів і в глибинах океану, літати в повітрі (деякі без посадки), забезпечуючи зв'язок і спостереження за навколишнім середовищем. Багато роботів будуть здатні змінювати свою форму і структуру в залежності від ситуації. Полностью делают всю работу, утешают, когда тебе грустно, дают жизненные советы, психологи, работают в школах и всегда добры к детям, продавцы в магазинах, находят нужную вещь, роботы-друзья, с которыми всегда смішно, управляют автобусами, маршрутками - нет аварий, нянечки, и днем и ночью присматривают за детьми.
  • роботы-парни, чтоб учить девушек отношениям и такие же роботы-девушки
  • роботы - писатели, композиторы, диджеи.
  • Роботи майбутнього, це ті ж самі люди тільки без душі , які ніколи не зможуть полюбити так як людина одним словом термінатори, які в майбутньому будуть полегшувати життя людям, будуть виконувати функції які для людини будуть нереальними, людям не за що не потрібно турбуватися, за них будуть все робити роботи
Завдання 5

Щорічно вченими і дослідниками розробляються і застосовуються нові технології і відкриття. Однак не завжди вони несуть практичну користь людству, у всякому разі, найближчим часом. Але є дійсно знакові відкриття в науці і техніці, які відбулися вже в нинішньому столітті, тобто, починаючи з 2000-го року і по сей день. Подібні відкриття, представлені у різних хіт-парадах, які не тільки знакові, але й спричинили серйозні зміни в життя більшості населення нашої планети або змінюють фундаментальні основи сучасної науки і техніки.
Завдання 5.

  1. Назвіть 10 наукових розробок і відкриттів десятиріччя, які змінили світ (10 балів)
  2. Посилання на ресурс, де представлено хід-парад відкриттів (1 бал)
  3. Посилання на ресурс, який розповідає детальніше про одне із названих відкриттів (1 бал)
  4. Посилання на відео про інше відкриття з вашої хіт-десятки (1 бал)
  5. Пофантазуйте і напишіть яку фантастичну річ ви б хотіли перетворити у реальність? (2 бала)
Всього за це завдання ви зможете отримати 15 балів.
Відповіді на Завдання 5
Наукові розробки і відкритті десятиріччя, які змінили світ (відповіді учасників):
  • детальна карта генома людини (2003 р.)
  • факт існування на Марсі води (2008 р.)
  • плащ-невидимка (2008 р.)
  • літак на сонячній енергії (2009 р.)
  • реєстратор (сканер) живих людей (2009 р.)
  • препарат, який знаходить та лікує прихований вірус ВІЛ-інфекції (2010 р.)
  • технологія вирощування ембріональних стволових клітин (2011 р.)
  • частинка Бозон Хіггса, яка дозволить відповісти на питання, пов’язані зі Всесвітом (2012 р.)
  • здатність частинок нейтрино рухатися швидше за швидкість світла (2011 р.)
  • механічний протез, який управляється мозком людини (2012 р.)
  • Новий предок людини (2002 р.)
  • Вивчення тканин м’якого типу динозаврів (2005 р.)
  • Знайдені планети-"пришельці" (2008 р.)
  • Знайдено самий давній газ у Всесвіті
  • Відкриття Еріди (2005 р.)
  • Швидкість танення льодовиків
  • Підтвердження існування темної матерії (2006 р.)
  • Вивчення м'яких тканин динозавра (2005 р.)
  • Відкриття нового космічного об'єкта в Сонячній системі (2005 р.)
Посилання на ресурс, де представлено хід-парад відкриттів (відповіді учасників):
Посилання на ресурс, який розповідає детальніше про одне із названих відкриттів (відповіді учасників):

  • Плащ-невидимка 
  • Технологія вирощування ембріональних стволових клітин 
  • Літак на сонячній енергії 
  • Детальна карта генома людини 
  • Механічний протез, який управляється мозком людини 
  • Новий предок людини 
  • Здатність частинок нейтрино рухатися швидше за швидкість світла 
  • Бозон Хиггса 
  • Темна матерія
  • Посилання на відео про інше відкриття з вашої хіт-десятки (відповіді учасників):
  • механічний протез 
  • Бозон Хиггса 
  • Факт існування на Марсі води 
  • Плащ-невидимка 
  • Літак на сонячних батареях
Яку фантастичну річ ви б хотіли перетворити у реальність? (відповіді учасників):
  • Больше всего на свете я хотела бы, чтоб ученые наконец создали волшебную палочку. такую, как в Гарри Поттера. Представляете сколько возможностей открылось бы перед нами! можно было бы передвигать предметы, не дотрагиваясь до них, лечить раны один взмахом, доставать еду и предметы из воздуха, защищаться и атаковать, чинить и исправлять поломки, возможность невидимости. Вообщем всё, чего пожелала бы душа человека.
  • Існує чимало можливостей побачити всесвіт. Для цього використовують космічні кораблі. Тож чому у майбутньому не можна створити міні - корабель, в який можна було б помістити людину - лікаря, наприклад, і зменшити його до таких розмірів, щоб можна було відправити цей корабель у мандрівку організмом людини. Таким чином лікарі б могли більш детальніше оглядати своїх пацієнтів, знаходити різні хвороби на початковій стадіїї, і впливати на неї, тобто точати її виліковувати ще на дуже-дуже раній стадії. Такий пристрій зберіг би чимало життів .
  • Хотілося б створення такого "літаючого килима", який би не тільки відправляв людину, а й захищав її (робив політ повністю безпечним) під час мандрівок не тільки в різні куточки Землі, а й в різних куточках космосу, океану або навіть усередині вулкана. 
  • Ще одним корисним винаходом було б створення приладу, який би міг не тільки читати думки людини, а й змушувати їх говорити правду. Це б дозволило відкрити чимало злочинів.
  • Можна було б зробити реальнити всіх фей, які нам відомі з дитинства з дитячих казок, щоб люди, стаючи старшими не переставали вірити в чудеса.
  • Цікавим було б зробити реальною "скатерть - самобранку".
  • Гіпер -швидкість, щоб мандрувати між галактиками, або машину часу, щоб вивчати минуле.
  • Я б хотіла, щоб можна було за доступні кошти літати в космос та відпочивати в готелях у космосі, відвідувати Місяць та інші планети; також я б хотіла, щоб існували так би мовити «роботи-хірурги», які б робили операції без «помилок» та прогалин; хотілося б мати футболку, яку неможливо забруднити або якесь літаюче авто; також хотілося б щоб винайшли машину часу, або, щоб просто можна було б зупиняти час.
  • Можна було б створити машину часу для телепортації в минуле і майбутнє.
  • Можна було б створити пристрій за допомогою якого б люди перетворювалися на інших істот.
  • Я хочу створити телепорт, пристрій для читання думок, машину часу, створити чарівне дерево з великими коріннями для забезпечення потреб людей, які хочуть покращити свій зовнішній вигляд, молодильними яблучками, килим-літак.
  • Дерево, яке б рятувало озоновий шар, забираючи вдесятеро більше вуглекислого газу і віддаючи вдесятеро більше кисню. Варто створити апарат, який міг би управляти погодою, цим самим убезпечуючи людей від природних катастроф і врешті-решт колготки, які не рвуться.
  • Я хочу щоб в майбутньому з’явилися літаючі автомобілі, які пересувалися б по повітрі. Завдяки цьому винаходу з’явилося б більше вільного місця для будування.
  • Меч джедая - як зброя майбутнього
  • Зоряна брама - як засіб подорожування між галактиками
  • Гіпердвигун - для стрибка в космосі
  • Вічний двигун - як безмежне джерело енергії
  • Таблетки, утоляющей голод и жажду
  • Я хотела, чтобы были вынайдены вакцины и созданы препараты против всех неизлечимых болезней, а также чтобы ими в случае такой болезни мог воспользоваться любой человек (и бедный и богатый). Еще можно было бы, чтобы был изобретен препарат (что не вредит здоровью), после принятия которого, люди могли летать, например, как птицы.
Увага! У фінальному Завданні беруть участь учасники, у яких загальна кількість балів більша від 39,5! 

Завдання 6

Всім нам в дитинстві читали казки. Спочатку про Червону Шапочку і Колобка, а потім про чарівних героїв «Смарагдового міста», шляхетних принців і прекрасних принцес. Пізніше, коли ми підросли, брак казкових історій стала відчуватися досить гостро - і ми стали придумувати свої, тільки дорослі, іноді добрі, нерідко жорстокі, але все одно казки.
Ті, хто володіє багатою фантазією і, як у дитинстві, продовжує марити про космічні простори, підкорення Галактики, паралельні світи і чарівні артефакти, беруть в руку олівець і починають створювати історії, які рояться у них в голові. Ті, хто зміг отримати відповідну освіту, беруть камеру, знаходять акторський склад і знімають цікаві фільми про світи Айзека Азімова, Аватарах, Володарі Кілець.
Еволюція кінофантастики багато в чому йшла за еволюцією фантастичної літератури. Однак кінематограф з самого початку володів властивістю візуальності, якої письмова література практично позбавлена. Рухоме зображення сприймається глядачем як достовірне, що існує тут і зараз, причому відчуття достовірності не залежить від того, наскільки фантастично розгортаються дії на екрані. Це властивість сприйняття глядачем кінематографа набуло особливого значення після появи спецефектів.
Завдання 6.
Для виконання наступного завдання вам необхідно скласти пазл . Для цього перейдіть за посиланням, складіть пазл, зробіть скріншот, у якому буле видно зібрану картинку та час виконання. Скріншот надішліть на адресу організатора веб-квесту. За зібраний пазл ви зможете отримати від 27 до 1 бала, залежно від часу збирання пазлу.
Дайте відповіді на запитання:

  1. Як називається фільм, кадр якого зображений у пазлі? (2 бали)
  2. У якому році його було створено? (1 бал)
  3. Хто був режисером цього фільму? (1 бал)
  4. Яка мета була у прибульців? (1 бал)
  5. Назвіть 10 міст, які повинні були знищити інопланетяни. (1 бал за всі міста)
  6. Який діаметр та маса інопланетного корабля? (1 бал)
  7. В чому полягає ідея знищення чужоземців? (1 бал)
За Завдання 6 ви зможете отримати від 35 до 9 балів.
Всі попередні бали обнульовано! Переможцем стане учасник, який набере найбільшу кількість балів у Завданні 6.
Відповіді на Завдання 6
Назва фільму – «День незалежності»
Створено цей фільм у 1996 році режисером Роландом Еммеріхом.
Мета прибульців – знищити людей на Землі.
Вночі інопланетяни знищують Москву, Лондон, Париж, Берлін, Пекін, Токіо, Рим, Нью-Йорк, Лос-Анжелес, Вашингтон.
Діаметр інопланетного корабля – 550 км, маса – чверть Місяця (1,837·1022 кг)
Ідея знищення чужоземців полягає у зараженні головного корабля вірусом, який відключить захисне поле.

Увага! Веб-квест закінчив свою роботу. Визначення призерів відбудеться до 21.02.2014 р.

Вітаємо переможців веб-квесту «Від фантастики до реальності»!
І місце – Гребенюк Євген, учень 11 класу Бузької ЗОШ
ІІ місце – Журба Юлія, учениця 9 класу Новоодеської гуманітарної гімназії
ІІІ місце – Кравченко Валерія, вчитель Кандибинської ЗОШ
Царенко Марія, учениця 9 класу Новоодеської гуманітарної гімназії

Немає коментарів:

Дописати коментар